مدرسه من

مدرسه من

دانشجوها
مدرسه من

مدرسه من

دانشجوها

آموزش 0تا 100برای اولین بار در وبلاگ مدرسه من

این کار را برای اموزش شما دوستان عزیز قرار دادیم از این مطالب خوب استفاده کنید . این اموزش ها به صورت فیلم هست .اگر به اموزش یه برنامه .... نیاز دارد در قسمت نظر ها بگید با تشکر. برای دیدن این فیلم ها باید این برنامه رو دانلود کنیددانلود با لینک مستقیم با حجم 35

1-توضیحات                                                                                                          دانلود ویدیو                                                                                                                                      

 2-ساخت بنر با پرو پاینت                                                                                 دانلود امروز لینکشو میزاریم


 

                                                                                 



نظرات 2 + ارسال نظر
اندیشه پویان پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 15:40 http://andishepuyan.de/training-course

بسیار عالی بود لایک

حامد چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 20:42 http://javaneh77.mihanblog.com/

سلام علی پس این بنر من کجاست؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.